Hafiz Ismi

Thursday, April 29, 2010

Say 'Bye' to Bachelor Life

Setibanya aku dirumah harini disambut dgn 3 pucuk surat dgn sampul berwarna-warni(ala2 sampul surat cinta masa zaman2 skolah dulu). Time skolah2 dulu, kalau dapat surat style2 cmni, mmg hepi gile r, habis satu skolah aku hebah2kan.. hehe.. Dlm surat tu nnt mesti ada bedak(nk kasi wangi), kertas & sampul bunga2, tulisan cantik(banding dgn tulisan pada buku nota) & yg paling penting at the end of surat tu ada ayat mcm ni - "Yg Ikhlas" or "Your Secret Admire" dan disertakan dgn "My Personal Detail"(Biodata).. Korang mesti pernah lalui kan?? Samada jadi penerima or pemberi or posmen.. hehe~ zaman2 ni mana ada "SMS" kan~~

Berbalik pada 3 pucuk surat yg aku dapat td, xkan surat cinta kot? Ni kalo btul2 surat cinta ni.. mati aku kalau GF tau nih(harap2 r dia xbaca blog ni).. Aku buka semua surat dgn hati yg tenang lagi meyakinkan.. guess what?! aku rasa korang tau dah kot.. Ya Betulll!!!
"KadJemputan Kahwin" from rakan2 seperjuangan aku masa Study2 dulu.. buat suspenda je.. hehe~

One by one rakan2 seperjuangan aku dah menamatkan zaman bujang trang tang tang.. Tahniah aku ucapkan pada korg2 semua. "Lu org gerak dulu r, nanti gua try cucuk angin balik ok"- tiba2 nk berbahasa rempit plak. Btw, semoga korg2 semua berbahagia ke anak cucu, kalau kahwin lagi pun jgn lupa jemput jugak, kalau buat Bezday Party anak nnt xperlu ajak aku sbb nnt aku serabut nk beli hadiah ape, kalau nk buat kenduri doa selamat boleh jemput aku.. tapi utk makan sahaja xtermasuk pakej basuh pinggan ya.. hehe..

So, dkt sini aku attachkan beberapa helai.. errr.. keping.. err.. beberapa Mega pixels kot.. gmbr perkahwinan rakan2 seperjuangan..

Ni Wedding Nissa Nadia. Ex-MEP's-KIZ-UKM - (ada sesuatu tgh blaku kt meja)


Wedding Hui Yee. Ex-MEP's-KIZ-UKM - Makanan Superb kt sini!!


Wedding Meen. Ex FTSM-KIZ-UKM - (Semua xpuas hati sbb Meen kawen dulu.. hehe)


Dan seperti biase,Gambar2 syok sendiri..



0 comments: